Porezni položaj nagrađivanja klijenata – korisnika kartičnih proizvoda

Datum: 11.06.2008, Srijeda
Klasa: 410-01/08-01/490
Davatelj: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa

Porezni obveznik Z banka d d planira provesti projekt sheme nagrađivanja svojih klijenata korisnika kartičnih proizvoda a usmjeren je i na postojeće i na buduće klijente navedene banke Takva shema naziva se shema lojalnosti a u slučaju korisnika kreditnih i debitnih kartica cilj je takve sheme nagrađivanje odanosti zbog čestog korištenja određene kartice na prodajnim mjestima i privlačenje novih klijenata Pravilima sheme utvrđeno je da bi svaki korisnik imao pravo na određeni broj bodova za svako plaćanje karticama navedene banke koje su uključene u takvu shemu a koje je učinjeno na prodajnim mjestima u Republici Hrvatskoj ili u inozemstvu Pravilima sheme utvrđene su i nagrade za lojalnost odnosno pravo na nagradu ima korisnik kartice koji svojim plaćanjima karticom koja je uključena u program prikupi određeni broj bodova Predviđene nagrade mogu biti u obliku robe popusta pri kupnji određene robe te usluga Sadašnji i budući korisnici kartica bi putem publikacija i javnih glasila bili obaviješteni o točno određenim nagradama koje se mogu ostvariti u okviru sheme lojalnosti te o točnom broju bodova koje korisnici trebaju sakupiti da bi ostvarili pravo na njih Provedbu opisane sheme lojalnosti Z banka d d bi ugovorom angažirala trgovačko društvo a ujedno bi bila i jedan od osnivača društva Ugovorom bi bilo utvrđeno da takvo trgovačko društvo obavlja određene usluge prikuplja podatke i vodi evidenciju o sakupljenom broju bodova svakog od korisnika kartice putem javnih glasila i brošura obavještava sadašnje i buduće korisnike kartica o nagradama u okviru sheme lojalnosti te broju bodova potrebnom za ostvarenje prava na nagradu izdaje korisnicima kartica vauchere za korištenje nagrada sklapa ugovore s prodajnim mjestima na kojima korisnici kartica ostvaruju pravo na nagrade vrši plaćanje po računima koje mu za pružene isporuke i obavljene usluge ispostave prodajna mjesta na kojima su korisnici kartica ostvarili pravo na nagrade vodi evidenciju o ostvarenim nagradama te izvještava banku o sakupljenim bodovima i realizaciji ostvarenih nagrada Ugovorom između Z banke d d i trgovačkog društva utvrđeno je da trgovačko društvo za usluge provedbe sheme lojalnosti ima pravo na naknadu koja bi se utvrđivala u odnosnu na mjesečno sakupljeni broj bodova korisnika ...



Da bi ste vidjeli mišljenje/stajalište trebate se pretplatiti na PiP



Ako ste pretplatnik upišite svoje korisničko ime i zaporku


Povratak na mišljenja