Pravilnik o sadržaju obrasca zahtjeva radnika za ostvarivanje prava u slučaju stečaja poslodavca

Datum: 13.09.2017, Srijeda
NN br. 92/2017

      Pravilnikom se utvrđuje sadržaj obrasca na kojem se podnosi zahtjev za ostvarivanje prava radnika u slučaju stečaja poslodavca temeljem Zakona o osiguranju radničkih tražbina (Nar. nov., br. 70/17.), propisuje način podnošenja zahtjeva i dokumentacija koju je potrebno priložiti zahtjevu.

      Zahtjev za ostvarivanje prava mora sadržavati:

a) osobne podatke radnika,

b) podatke o poslodavcu,

c) podatke o radno pravnom statusu radnika,

d) podatke o utvrđenoj tražbini,

e) vrstu prava za koje se zahtijeva ostvarivanje,

f) podatak o broju tekućeg računa, u slučaju brisanja iz registra pravne osobe poslodavca kao posljedice zaključenog stečajnog postupka i

g) popis priloga.

     Postupci pokrenuti temeljem Pravilnika o sadržaju obrasca zahtjeva radnika za ostvarivanje prava u slučaju stečaja poslodavca (Nar. nov., br. 93/15.), dovršit će se sukladno odredbama toga Pravilnika.

      Na dan stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o sadržaju obrasca zahtjeva radnika za ostvarivanje prava u slučaju stečaja poslodavca (Nar. nov., br. 93/15.).

      Ovaj Pravilnik stupa na snagu 21. rujna 2017., a može se vidjeti ovdje

Povratak na nove propise