Webinar
Aktualnosti u poslovanju neprofitnih organizacija

12. svibnja 2021. webinar "Aktualnosti u poslovanju neprofitnih organizacija"


Mjesto Vrijeme održavanja
web12. svibnja 2021. (srijeda) u 10:00 sati

Poslovanje neprofitnih organizacija u odnosu na poslovanje trgovačkih društava ima svoje posebnosti, kako s obzirom na način stjecanja i priznavanja prihoda te za nastanak troškova, tako i u primjeni poreznih i drugih propisa. Posebnost se naročito očituje u području rada fizičkih osoba, obavljanja različitih gospodarskih djelatnosti kojima stječu prihode, deviznog poslovanja, revizije, plaćanja honorarnog rada i dr.

S obzirom na navedeno, organizira se webinar kojemu je cilj dati temeljne naputke neprofitnim organizacijama kako poslovati u tom posebnom, njima pripadajućem poslovnom okruženju.

Uz to, u svakom od područja koje će biti predmet izlaganja upozorit će se na aktualnosti.

Program webinara

Predavač: Nada DREMEL, dipl. oec.
Trajanje predavanja: 60 min + odgovori na pitanja

  • Organizacija računovodstva neprofitnih organizacija
  • Rad fizičkih osoba u neprofitnoj organizaciji

Predavač: Jasna VUK, dipl. oec.
Trajanje predavanja: 40 min + odgovori na pitanja

  • Posebnosti obavljanja nekih „poduzetničkih“ djelatnosti u okviru neprofitnih organizacija
  • Posebnosti obračuna PDV-a kod neprofitnih organizacija

Predavač: Jasna VUK , dipl. oec.
Trajanje predavanja: 40 min + odgovori na pitanja

  • Obračun poreza i doprinosa na plaće, drugi dohodak, autorski drugi dohodak i neoporezive isplate kod neprofitnih organizacija
  • Nadoknade plaće

Predavač: Nada DREMEL, dipl. oec.
Trajanje predavanja: 40 min + odgovori na pitanja

  • Plaćanje poreza na dobitak
  • Sustav upravljanja i kontrola neprofitnih organizacija
  • Program rada te planiranje prihoda i rashoda kod neprofitnih organizacija

Podatci o webinaru

Datum održavanja webinara:  12. svibnja 2021. godine (srijeda)

Početak webinara je u 10:00 sati.

Pisani materijal: prezentacije predavača u PDF-formatu koje se dostavljaju prijavljenim sudionicima e-poštom, prije početka webinara.

Broj mjesta je ograničen, stoga molimo Vašu prijavu što prije.

Cijena webinara je 575,00 kn (460,00 kn + 25 % PDV-a) po sudioniku.

Plaćanje naknade za webinar je isključivo po primljenoj našoj ponudi koju ćemo poslati svima prijavljenima po popunjenju skupine.

U slučaju nedovoljnog broja prijava, zadržavamo pravo odgode ili otkazivanja webinara.

Tehnički uvjeti za sudjelovanje na RRIF-ovim webinarima

  • internetska veza
  • praćenje webinara putem računala ili mobilnog uređaja (pametnog telefona ili tableta) uz pomoć slušalica ili zvučnika (slušalice su bolja opcija)
  • instalirana aplikacija Zoom na uređaju s kojeg će se pratiti webinar
  • ako se do sada niste koristili aplikacijom Zoom, preporučujemo da ju isprobate za videosastanak barem dan prije.
  • Preuzimanje aplikacije može se obaviti ovdje
  • Uputa za instalaciju aplikacije Zoom je ovdje

Prijava za webinar

  • za webinar se prijavljuje prijavnicom na mrežnim stranicama https://www.rrif.hr/webinari.html, objavljenom uz obavijest o webinaru
  • u prijavnici je važno navesti točnu e-adresu za svakog sudionika jer ćemo na te adrese dostaviti pozivnicu za sudjelovanje na webinaru
  • na dan održavanja, sat vremena prije početka, RRIF dostavlja pozivnice / poveznice za webinar na e-adrese svih prijavljenih sudionika
  • petnaestak minuta prije početka sudionici se prijavljuju za sudjelovanje na webinaru putem pozivnice / poveznice koju će dobiti.
  • prijavom na webinar sudionici prihvaćaju Opće uvjete za webinare objavljene ovdje.




PRIJAVNICA za sudjelovanje na webinaru

E-pošta: rrif@rrif.hr / Faks: 01-4699-766
12. svibnja 2021. webinar "Aktualnosti u poslovanju neprofitnih organizacija"

Sigurnosna provjera: Upišite slovo koje nedostaje (naziv rijeke ili planine)

BIOKVO