Troškovi darovanja, promidžbe i reprezentacije

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2007
Članak:
Troškovi darovanja, promidžbe i reprezentacije
Stranica:
11.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Šime GUZIĆ, dipl. oec. i ovl. rač.
Sažetak:
Predbožićno vrijeme je već tradicionalno, a sve više postaje komercijalno vrijeme darivanja, vrijeme iskaza znakova pažnje i zahvalnosti poslovnim partnerima i zaposlenicima u poslovnom životu pravnih i fizičkih osoba, kao i bližnjima u privatnom životu svakog pojedinca. U zakonodavnoj praksi postoji i mogućnost prigodne neoporezive isplate koja zaposlenicima povećava mogućnost primitka, a poslodavcima često povećava mozaik kombinatorike. U ovom članku obrađujemo česta pitanja o porezno prihvatljivim darovanjima, promidžbi, reprezentaciji i načinu njihova bilježenja u računovodstvu poduzetnika.
  1. Uvod
  2. Darovanje i sponzorstvo
  3. Razgraničenje promidžbe i reprezentacije
  4. Troškovi promicanja tvrtke i njezinih dobara i usluga
  5. Reprezentacija
  6. Porezne evidencije i obveza izdavanja računa
  7. Zaključak
Hashtags:
#Dobitak, #PDV, #Porezi, #Porezi, #Računovodstvo