Poduzetničko strateško planiranje

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 4.2008
Članak:
Poduzetničko strateško planiranje
Stranica:
143.
Autor/i:
Autor: Prof. dr. sc. Marko KOLAKOVIĆ
Sažetak:
Biti konkurentan danas nije pitanje uspjeha nego pitanje opstanka na tržištu. Izgradnja i stalno podizanje konkurentnosti postali su ključni zadatak suvremenog strateškog poduzetništva. Uz fleksibilnost, inovativnost i brzinu reagiranja na poslovne prilike strateško poduzetništvo nalaže istodobno razvijanje i povećanje konkurentskih prednosti, što omogućuje rast i razvoj trgovačkog društva u budućnosti. Zbog toga utvrđivanje strategije rasta i razvoja malog trgovačkog društva, donošenje strateških planova za razvoj te izrada operativnih i poslovnih planova čine ključne aktivnosti strateškog poduzetništva. Više o tome možete pročitati u ovom članku.
  1. Uvod
  2. Stadiji strateškog planiranja
  3. Strateška analiza poslovnog okruženja
  4. Zaključak
Hashtags:
#Management