Objavljivanje informacija o poslovnim segmentima prema MSFI 8

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 9.2011
Članak:
Objavljivanje informacija o poslovnim segmentima prema MSFI 8
Stranica:
45.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Dario Dunković
Sažetak:

Kod velikih poslovnih subjekata na domaćem tržištu prisutan je trend širenja poslovnih aktivnosti na više različitih djelatnosti, proizvodnih linija i ulaska na strana tržišta. Segmentacija u takvim okolnostima dobiva sve veće značenje kako za menadžment tako i za vanjske korisnike poslovnih informacija. I kod onih koji već imaju iskustva s upravljanjem po modelu poslovnih cjelina, snažno okrupnjavanje kapitala i nastajanje grupacija traže preispitivanje postojećeg stanja i oblika konsolidacije. U članku će se istaknuti okolnosti i modeli poslovne segmentacije te predstaviti načini izvještavanja o njima u bilješkama uz financijske izvještaje, kako bi se ispunili zahtjevi menadžmenta, vanjskog izvještavanja te računovodstvenih standarda. Objavljivanje informacija o segmentima utječe na tržište kapitala pa je stoga i logična intervencija u MSFI.

1. Uvod
2. Zahtjevi MSFI 8 – Poslovni segmenti
3. Uloga računovođe u provedbi segmentacije
4. Iskazivanje informacija o poslovnim segmentima u bilješkama
5. Zaključak

Hashtags:
#Računovodstvo