Troškovi financiranja promidžbe predsjedničkih kandidata

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2014
Članak:
Troškovi financiranja promidžbe predsjedničkih kandidata
Stranica:
42.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Vlado BRKANIĆ , prof. vis. šk., ovl. rač. i ovl. rev.
Sažetak:
Ulazimo u razdoblje intenzivnih predizbornih aktivnosti kandidata koji se natječu za predsjednika Države. Financijske potpore koje će se davati od strane poslovnih subjekata (društava, banaka, privatnih ustanova, obrta i dr.) moraju biti u skladu s propisima. Pritom postoji nekoliko razina koje se pojavljuju u vezi s tim: upravljačka odluka o davanju dara za nekog kandidata i svoti darivanja, zakonska ograničenja u visini dara, knjigovodstveno prikazivanje i porezni položaj dara. O tim pitanjima pišemo u nastavku članka.
  1. Uvod
  2. Uvjeti koji moraju biti ispunjeni da bi se mogao dati dar (donacija)
  3. Porezni položaj troškova poduzetnika za dane darove kandidatima
  4. Knjiženje danih darova
  5. Ograničenje svote ukupnih primitaka darova i troškova od strane predsjedničkog kandidata
  6. Tko ne smije darivati stranke i kandidate
  7. Umjesto zaključka

Hashtags:
#Porezi