Programi stvaranja lojalnosti kupaca u maloprodaji

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 10.2016
Članak:
Programi stvaranja lojalnosti kupaca u maloprodaji
Stranica:
194.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Dario Dunković
Sažetak:

      Pretvaranje sporadičnih kupaca u stalne težnja je trgovaca od davnina, međutim, razvojem prodaje i marketinga ofenzivna se strategija privlačenja novih kupaca promijenila u defanzivnu strategiju zadržavanja postojećih kupaca i stimuliranja njihove potrošnje. Konzultanti i stručnjaci u poslovnim časopisima potiču kompanije kako trebaju provoditi strategiju stvaranja lojalnih kupaca jer tako stvaraju sigurnost kod planiranja rasta i profitabilnosti.
      U ovom članku izlažemo neke aktivnosti – programe koje bi uprave trgovačkih društava trebale imati na umu kako bi zadržale postojeće i pridobili nove kupce.

1. Uvod
2. Zadovoljstvo kupca i profitabilnost
3. Preporuke kupaca i profitabilnost
4. Učinak lojalnosti
5. Tipovi organiziranja programa
6. Obilježja programa
7. Koristi za maloprodajnog trgovca
8. Zaključak

Hashtags:
#Management