Promidžba, reprezentacija i darovi u poreznom sustavu

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 11.2016
Članak:
Promidžba, reprezentacija i darovi u poreznom sustavu
Stranica:
25.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Šime GUZIĆ , viši pred. i ovl. rač.
Sažetak:

      U cilju obavještavanja potrošača i poslovnih partnera o svojim proizvodima i uslugama, poduzetnici stvaraju troškove promidžbe. Takvi troškovi nastaju zbog poslovnih aktivnosti. Njihovo se priznavanje ne odvodi u pitanje. Zbog svoje poslovne funkcije u poreznom sustavu ti su troškovi priznati kao porezni rashodi, a može se odbiti i pretporez u sustavu PDV-a. Nasuprot tome, za troškove reprezentacije nema mogućnosti priznavanja prava na odbitak pretporeza, a u smislu poreza na dobitak, troškovi reprezentacije priznaju se samo djelomično. U ovom se članku razmatraju razni oblici troškova promidžbe i reprezentacije te mogućnosti njihova razgraničenja.

1. Promidžbe i reprezentacija uređene su poreznim propisima
2. Promidžbeni troškovi
3. Promidžbeni materijal pri uvozu i stjecanju
4. Troškovi darovanja za opće korisne djelatnosti
5. Ugošćenja poslovnih partnera i drugi troškovi reprezentacije
6. Zaključak

Hashtags:
#Računovodstvo