Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 2.2020
Članak:
Kako showrooming utječe na financijski rezultat trgovca
Stranica:
171.
Autor/i:
Autor: Izv. prof. dr. sc. Dario DUNKOVIĆ
Sažetak:

      U maloprodaji je postalo uobičajeno ponuditi robu u fizičkom i online kanalu, na što su kupci već navikli. Online prodaja stvara kod fizičkih prodavaonica problem showroominga koji se s vremenom može pretvoriti u ozbiljnu prodajnu (financijsku) prijetnju menadžmentu, ako konkurencija ustrajno nudi bolje uvjete online prodaje. U članku je objašnjeno kada i kako showrooming može neznatno povećati prodajne rezultate trgovca i što se može učiniti da se negativni učinci pretvore u prednosti. Više o tome u nastavku članka.

1. Uvod
2. Online maloprodaja i showrooming
3. Zašto nastaje showrooming
4. Učinak prodajnog osoblja na pojavu showroominga
5. Financijski učinak showroominga
6. Novi smjer razvoja
7. Prijedlozi i zaključak

Hashtags:
#InternetskaTrgovina, #PoslovneFinancije, #Showrooming, #Trgovina