Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2021 |
Članak: |
Računovodstvo troškova reprezentacije i promidžbe |
Stranica: |
22. |
Autor/i: |
Autor: Jasna VUK, dipl. oec. i ovl. rač. |
Sažetak: |
Kraj godine uobičajeno je vrijeme kada se daruje poslovnim partnerima kao zahvala za dosadašnju suradnju te kao zalog dobre buduće suradnje. No, poslovni partneri mogu se ugošćavati i može im se darivati tijekom cijele godine, a odluku o tome donosi poduzetnik u skladu sa svojim mogućnostima. S ciljem povećanja prodaje i bolje „vidljivosti“ proizvoda i usluga na tržištu, provode se različite promidžbene aktivnosti. O razlikama između reprezentacije i promidžbe te o njihovu poreznom položaju i računovodstvenom praćenju, pročitajte u nastavku članka.
|
Hashtags: |
#Darovanje, #TroškoviPromidžbe, #TroškoviReprezentacija |