"Otvorena organizacija" - temeljna upravljačka i marketinška obilježja

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 5.2002
Članak:
"Otvorena organizacija" - temeljna upravljačka i marketinška obilježja
Stranica:
147.
Autor/i:
Autori: Mr. sc. Nikša ALFIREVIĆ
Dr. sc. Jurica PAVIČIĆ
Sažetak:
Pokušaji ostvarivanja konkurentskih prednosti i bolje pozicije na tržištu u hrvatskim se tvrtkama često svode na poduzimanje nekoliko "vatrogasnih mjera" kojima se, eventualno, rješavaju neki akutni problemi. Tako smo u praksi već navikli vidjeti nove oglašivačke kampanje kojima se oglašavaju stari proizvodi upakirani u novoj ambalaži ili nekim drugim parcijalnim rješenjima kojima se rješavaju bitni problemi tvrtke (npr. nepovoljna struktura troškova, nezadovoljni kupci, problemi s asortimanom i dr.). Umjesto spomenutih "vatrogasnih mjera", stručnjaci za menadžment već duže vrijeme predlažu krupne promjene u načinu djelovanja gospodarskih organizacija. O čemu je, zapravo, riječ? Ako se konačno počne razmišljati o služenju kupcu kao osnovnom opredjeljenju marketinga, smatramo kako je krajnje vrijeme "razbiti" barijere između marketinga, te organizacije i menadžmenta kao strogo odvojenih područja. Stoga autori u ovom članku predstavljaju koncepciju "otvorene organizacije" kao sintezu marketinškog usmjerenja i suvremenih pristupa promjenama, te iznose njena temeljna upravljačka i marketinška obilježja.
Hashtags: