Relevantni troškovi u odlučivanju u prodajnim i marketinškim aktivnostima

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 5.2004
Članak:
Relevantni troškovi u odlučivanju u prodajnim i marketinškim aktivnostima
Stranica:
14.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Baldo HRELJAC, dipl. oec.
Sažetak:
Od menadžmenta tvrtke se često zahtijeva donošenje menadžerskih odluka iz domene prodajnih, odnosno, marketinških aktivnosti: kako oblikovati prodajne cijene, da li napustiti ili zadržati proizvod, odnosno, da li uvesti novi proizvod, kako reagirati na zahtjev za dodatnom narudžbom, kada ukinuti pojedini segment proizvodnje, odnosno prodaje itd. Zadatak se troškovnog i menadžerskog računovodstva sastoji u prikupljanju svih bitnih podataka kao osnove za donošenje tih odluka. Troškovi koji su značajni za donošenje menadžerskih odluka iz domene prodajnih/marketinških aktivnosti su relevantni troškovi, pri čemu relevantnost nije odlika neke određene vrste troškova jer jedan te isti trošak može biti relevantan pod jednim, a irelevantan pod drugim okolnostima.
Hashtags: