Troškovi promidžbe i reprezentacije od 1. siječnja 2005.

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 4.2005
Članak:
Troškovi promidžbe i reprezentacije od 1. siječnja 2005.
Stranica:
13.
Autor/i:
Autor: Katica AMIDŽIĆ-PEROČEVIĆ, dipl. oec.
Sažetak:
Troškovi promidžbe stalno su aktualni i stalno, pomalo sporni, posebice kada ih se realizira posredstvom promidžbenih (reklamnih) predmeta, dakle uporabnih predmeta, te imaju osobitu pozornost poduzetnika, ali ništa manju i poreznika. Riječ je o troškovima u kojih je mogućnost uporabe dobara i usluga poduzeća u osobne, neposlovne svrhe, odnosno mogućnost osobne koristi poduzetnika i njemu bliskih osoba, barem prema vanjskim obilježjima, veća nego u nekih drugih troškova. Porezni propisi uređuju ovu kategoriju troškova te je moguće razgraničiti i porezno razlikovati poslovnu od neposlovne sfere. Možda i iz naše "siromašne" perspektive, svaka šalica za kavu, čaša za vodu, stolnjak, kišobran i slična sredstva osobne uporabne namjene, vrijede znatno više od stotina tisuća i milijuna kuna plaćenih za reklame u medijima i jumbo-plakatima, napravljene, ponekad, u tko zna kakvom aranžmanu što uključuje i osobne financijske koristi, ima osobitu pozornost i utjecaj na tumačenje i provedbu poreznih propisa. O poreznom položaju navedenih troškova u 2005., u nastavku članka piše naša suradnica iz Ministarstva financija.
Hashtags: