Izravna prodaja i pravila poslovanja izravne prodaje

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 4.2005
Članak:
Izravna prodaja i pravila poslovanja izravne prodaje
Stranica:
121.
Autor/i:
Autor: Jasenka GLEĐA, dipl. iur.
Sažetak:
Europska federacija nacionalnih asocijacija izravne prodaje (Federation of European Direct Selling Associations – FEDSA), donijela 1995. Europske kodekse prodaje i objavila ih za svoje članice. FEDSA u Kodeksima nastoji promicati najviše etičke standarde u izravnoj prodaji, a nacionalnim zakonodavstvima nameće obvezu donošenja i promicanja nacionalnih kodeksa, uza stalno praćenje primjene u poslovnoj praksi. Uspjeh nacionalnoga zakonodavstva u uređivanju izravne prodaje procjenjuje se na temelju jasna razlikovanja zakonita poslovanja i nepoštene trgovačke prakse. Stav je struke da nacionalni kodeksi čine dobru osnovu za osmišljavanje kvalitetnijih i opsežnijih rješenja u zakonodavstvu što uređuje izravnu prodaju.
Hashtags: