Troškovi promidžbe i reprezentacije, darovanja i sponzorstva

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2005
Članak:
Troškovi promidžbe i reprezentacije, darovanja i sponzorstva
Stranica:
63.
Autor/i:
Autor: Katica AMIDŽIĆ-PEROČEVIĆ, dipl. oec.
Sažetak:
Vrijeme je darivanja, krajem godine svatko nekome nešto daje. Isprepleću se darovi koji se računovodstveno i porezno smatraju reprezentacijom s davanjem promidžbenih predmeta. Kada prestaje jedno a kada postaje drugo. Pitanje razgraničenja nije samo vrijednosno nego i namjensko. Tu su i troškovi sponzorstva i darovanja, no u poreznom smislu malo drukčiji, pa ih treba razlikovati.

S obzirom na nova uređenja ovih troškova od 1. siječnja 2005. s motrišta Zakona o porezu na dobit (Nar. nov., br. 177/04. i 90/05.) i Pravilnika o porezu na dobit (Nar. nov., br. 95/05.), naša suradnica iz Porezne uprave - Središnji ured u članku razmatra ova pitanja.

Hashtags: