Prigodna darovanja, promidžba i reprezentacija

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2006
Članak:
Prigodna darovanja, promidžba i reprezentacija
Stranica:
48.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Šime GUZIĆ, dipl. oec. i ovl. rač.
Sažetak:
Uobičajena poslovna praksa poduzetnika je da krajem godine daruju poslovne partnere i zaposlenike na razne načine. Praksa hrvatskih poduzetnika u tome je vrlo neujednačena. Pokazalo se da je prigodom Božića i Nove godine ponegdje dovoljno poslati čestitku, kalendar s logotipom tvrtke, a ponegdje okolnosti ili stajališta poslovnih partnera iziskuju i ozbiljnije troškove. Neki poduzetnici poslovnim partnerima uručuju pretplate za sezonu nogometnog, košarkaškog ili nekog drugog športskog prvenstva, drugima pretplate za kazališnu sezonu, trećima putovanja u egzotične krajeve svijeta i sl. Pri tome maštovitost poduzetnika nema granica: od korištenja wellness centara, bonova za gift shop, košarica stella croatica, nisu rijetkost ni fotoaparati, DVD-i i brojni drugi atraktivni darovi.

U ovom ćemo članku obraditi pitanja što su porezno prihvatljiva darovanja, što je promidžba prema poreznim propisima, a što reprezentacija te kako se ti izdatci evidentiraju u poslovnim knjigama.

Hashtags: