Webinar
Polugodišnji obračun kod neprofitnih organizacija

6. srpnja 2021. webinar "Polugodišnji obračun za 2021. kod neprofitnih organizacija"


Mjesto Vrijeme održavanja
web6. srpnja 2021. (utorak) u 10:00 sati

Ako se pitate morate li za neprofitne organizacije (udruge, saveze, zaklade, komore, sindikate i druge osobe slične vrste) predati ikakav financijski izvještaj, ovaj je webinar namijenjen Vama.

O kojim je izvještajima riječ, do kada se predaju, kome se predaju, kako vrednovati neke od njegovih stavaka, ima li kakvih novosti u odnosu na prethodno istovrsno razdoblje? Očekuju li se kakve promjene u sustavu?

Uz odgovore na navedena pitanja, upozorit će Vas se i na ostale aktualnosti.

Program:

Predavač: Nada DREMEL, dipl. oec., ovl. rač., ovl. rev. i ovl. por. savj.
Trajanje predavanja: 60 min + odgovori na pitanja

  • Razvrstavanje stvari i prava: sitni inventar, dugotrajna imovina uz posredno priznavanje rashoda ili samo rashod
  • Vrednovanje imovine i njezino uključivanje u rashode: amortizacija (od kada, po kojim stopama), rashodovanje, prodaja (treba li izdati račun, kako naplatiti, treba li fiskalizirati račun?), umanjenje vrijednosti: da ili ne
  • Otpis potraživanja i obveza: je li moguće, tko donosi odluke, porezno motrište tih otpisa
  • Raspolaganje novcem i nefinancijskom imovinom: posudba, oročavanje, darovanje
  • Uključivanje donacija u prihode i njihov suodnos s rashodima koje financiraju
  • Ostale teme:
    • Porez na dobitak
    • Obvezene pomoćne knjige u sustavu dvostavnog knjigovodstva
  • Uputa za predaju financijskih izvještaja: donosi li kakve novosti i na što posebno upućuje?

Podatci o webinaru

Datum održavanja webinara:  6. srpnja 2021. godine (utorak)

Početak webinara je u 10:00 sati.

Pisani materijal: prezentacije predavača u PDF-formatu koje se dostavljaju prijavljenim sudionicima e-poštom, prije početka webinara.

Broj mjesta je ograničen, stoga molimo Vašu prijavu što prije.

Cijena webinara je 400,00 kn (320,00 kn + 25 % PDV-a) po sudioniku.

Plaćanje naknade za webinar je isključivo po primljenoj našoj ponudi koju ćemo poslati svima prijavljenima po popunjenju skupine.

U slučaju nedovoljnog broja prijava, zadržavamo pravo odgode ili otkazivanja webinara.

Tehnički uvjeti za sudjelovanje na RRIF-ovim webinarima

  • internetska veza
  • praćenje webinara putem računala ili mobilnog uređaja (pametnog telefona ili tableta) uz pomoć slušalica ili zvučnika (slušalice su bolja opcija)
  • instalirana aplikacija Zoom na uređaju s kojeg će se pratiti webinar
  • ako se do sada niste koristili aplikacijom Zoom, preporučujemo da ju isprobate za videosastanak barem dan prije.
  • Preuzimanje aplikacije može se obaviti ovdje
  • Uputa za instalaciju aplikacije Zoom je ovdje

Prijava za webinar

  • za webinar se prijavljuje prijavnicom na mrežnim stranicama https://www.rrif.hr/webinari.html, objavljenom uz obavijest o webinaru
  • u prijavnici je važno navesti točnu e-adresu za svakog sudionika jer ćemo na te adrese dostaviti pozivnicu za sudjelovanje na webinaru
  • na dan održavanja, sat vremena prije početka, RRIF dostavlja pozivnice / poveznice za webinar na e-adrese svih prijavljenih sudionika
  • petnaestak minuta prije početka sudionici se prijavljuju za sudjelovanje na webinaru putem pozivnice / poveznice koju će dobiti.
  • prijavom na webinar sudionici prihvaćaju Opće uvjete za webinare objavljene ovdje.




PRIJAVNICA za sudjelovanje na webinaru

E-pošta: rrif@rrif.hr / Faks: 01-4699-766
6. srpnja 2021. webinar "Polugodišnji obračun za 2021. kod neprofitnih organizacija"

Sigurnosna provjera: Upišite slovo koje nedostaje (naziv rijeke ili planine)

CEINA