Nepoštena poslovna praksa prema Zakonu o zaštiti potrošača

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 9.2023
Članak:
Nepoštena poslovna praksa prema Zakonu o zaštiti potrošača
Stranica:
184.
Autor/i:
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur.
Sažetak:

U poslovnim odnosima s potrošačima trgovac treba primjenjivati poštenu poslovnu praksu (nepoštena poslovna praksa prema potrošačima zakonom je zabranjena) koja uključuje postupanje s potrebnom profesionalnom pažnjom te se pritom suzdržavati od primjene nepoštene zavaravajuće i/ili agresivne poslovne prakse s ciljem dovođenja prosječnog potrošača u zabludu kako bi time utjecao na njegovo ekonomsko ponašanje.

U kojim se slučajevima poslovna praksa trgovca prema potrošačima smatra nepoštenom, pišemo u ovom članku.

  1. Uvod
  2. Poslovna praksa trgovca prema potrošačima
  3. Nepoštena poslovne praksa – pojam, pretpostavke, područje primjene, podjela
  4. Zavaravajuća poslovna praksa
  5. Agresivna poslovna praksa
  6. Zaključak
Hashtags:
#AgresivnaPoslovnaPraksa, #NepoštenaPoslovnaPraksa, #ZaštitaPotrošača, #ZavaravajućaPoslovnaPraksa