Upravljanje vjerovničkim tražbinama

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 10.2023
Članak:
Upravljanje vjerovničkim tražbinama
Stranica:
142.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Vlado BRKANIĆ , prof. struč. stud., ovl. rač. i ovl. rev.
Sažetak:

Odgovornost u odabiru kupaca ili naručitelja dobara i usluga je na nama. Pogrešna procjena ili pak da uopće nismo provjeravali kreditni bonitet svojega budućeg ili sadašnjeg dužnika je propust koji dolazi „na naplatu“ kad nismo u mogućnosti naplatiti naše potraživanje, pa čak ni uz podizanje tužbe. U članku se skreće pozornost na nužnost provjere (osobito novih kupaca ili dužnika s druge osnove), odnosno prikupljanje informacija koje bi mogle upućivati na sadašnje ili potencijalno moguće buduće financijske probleme poslovnog partnera.

  1. Procjena zaduženosti dužnika
  2. Obilježja koja upućuju na ispunjenje obveza
  3. Otkrivanje kupaca neplatiša
  4. Upravljanje tražbinama – određivanje granice zaduženja kupaca
  5. Umjesto zaključka
Hashtags:
#NaplataPotraživanja, #NaplataTražbine, #UpravljanjeTražbinama