Utjecaj marže i troškova maloprodavača na profitabilnost

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 11.2023
Članak:
Utjecaj marže i troškova maloprodavača na profitabilnost
Stranica:
143.
Autor/i:
Autor: Doc. dr. sc. Dario DUNKOVIĆ
Sažetak:

U hrvatskoj maloprodaji operacije se vode u 26.191 fizičkoj prodavaonici (prema DZS-u, 2022.). Od ukupnog broja, jednom trećinom upravljaju veliki maloprodajni lanci, a polovinom (51 %) mali maloprodavači. S obzirom na to da svaka od tih prodavaonica drukčije upravlja maržom i troškovima, u članku će se objasniti općenita struktura i ponuditi neki prijedlozi za povećanje produktivnosti i profitabilnosti.

  1. Uvod
  2. Prodaja robe
  3. Troškovi nabave robe
  4. Trgovačka marža
  5. Troškovi rada
  6. Operativni troškovi
  7. Zaključak
Hashtags:
#Maloprodaja, #Marža, #Profitabilnost