Troškovi promidžbe i reprezentacije

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2024
Članak:
Troškovi promidžbe i reprezentacije
Stranica:
34.
Autor/i:
Autor: Ivan PETARČIĆ, mag. oec.
Sažetak:

Troškovi promidžbe i reprezentacije nastaju u cilju boljeg poslovanja društva, međutim oni nemaju jednak porezni položaj. Troškovi promidžbe porezno su priznati u cijelosti, dok se troškovi reprezentacije priznaju samo djelomično – u visini od 50 %. S motrišta PDV-a oni dijele jednak porezni položaj ako je riječ o davanju darova male vrijednosti, dok su u drugim slučajevima mogu imati u potpunosti različit porezni položaj.

Autor u ovome članku obrazlaže porezni položaj troškova promidžbe i reprezentacije te daje brojne primjere računovodstvenog evidentiranja nastanka takvih troškova.

  1. Uvod
  2. Troškovi promidžbe s motrišta poreza na dobitak
  3. Troškovi reprezentacije s motrišta poreza na dobitak
  4. Troškovi promidžbe i reprezentacije te uzorci s motrišta PDV-a
  5. Računovodstvo troškova promidžbe
  6. Računovodstvo troškova reprezentacije
  7. Računovodstvo troškova uzoraka
  8. Zaključak
Hashtags:
#DaroviMaleVrijednosti, #ReklamniMaterijal, #TroškoviPromidžbe, #TroškoviReprezentacija, #Uzorci

Povezani sadržaj: