Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2024 |
Članak: |
Troškovi promidžbe i reprezentacije |
Stranica: |
34. |
Autor/i: |
Autor: Ivan PETARČIĆ, mag. oec. |
Sažetak: |
Troškovi promidžbe i reprezentacije nastaju u cilju boljeg poslovanja društva, međutim oni nemaju jednak porezni položaj. Troškovi promidžbe porezno su priznati u cijelosti, dok se troškovi reprezentacije priznaju samo djelomično – u visini od 50 %. S motrišta PDV-a oni dijele jednak porezni položaj ako je riječ o davanju darova male vrijednosti, dok su u drugim slučajevima mogu imati u potpunosti različit porezni položaj. Autor u ovome članku obrazlaže porezni položaj troškova promidžbe i reprezentacije te daje brojne primjere računovodstvenog evidentiranja nastanka takvih troškova.
|
Hashtags: |
#DaroviMaleVrijednosti, #ReklamniMaterijal, #TroškoviPromidžbe, #TroškoviReprezentacija, #Uzorci |