Odluka o vođenju registra zaposlenih u državnim i javnim službama

Datum: 05.07.2010, Ponedjeljak
NN br. 83/2010

 • Registar zaposlenih u državnim i javnim službama obuhvaća državne službenike i namještenike te službenike i namještenike u javnim službama.

• Pod javnim službama razumijevaju se javne službe u smislu Zakona o plaćama u javnim službama (Nar. nov., br. 27/01).

• Posao vođenja informacijskog sustava Registra povjerava Financijskoj agenciji, a detaljnu specifikaciju zahtjeva funkcionalnosti te sadržaja Registra pripremit će Ministarstvo uprave, u suradnji s Ministarstvom financija i Središnjim državnim uredom za e-Hrvatsku te najkasnije do 19. srpnja 2010. godine predati Financijskoj agenciji.

• Sve institucije obuhvaćene Registrom dužne su, odmah nakon primitka obavijesti Ministarstva uprave o mogućnosti unosa podataka u Registar, početi unos, odnosno prijenos podataka o zaposlenima u Registar, u skladu s rokovima koje će odrediti Ministarstvo uprave.

• Propisano je da Registar mora biti uspostavljen najkasnije do 31. ožujka 2011., što razumijeva punu funkcionalnost i završen unos podataka.

Ova Odluka stupa na snagu 05. srpnja 2010.

Povratak na nove propise