Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 6.2001 |
Članak: |
"Grabežljive cijene "(predatory pricing) - kako dokazati narušavanje tržišta |
Stranica: |
94. |
Autor/i: |
Autor: Tatjana RUŽIĆ, dipl. oec. |
Sažetak: |
U članku se izlaže o predatory pricingu kao jednom od oblika narušavanja slobodnog tržišnog natjecanja zloporabom vladajućeg položaja u smislu odredaba čl. 20., t. 1. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (Nar. nov., br. 48/95., 52/97. i 89/98.). Iako bi se strategija predatory pricinga mogla prevesti kao strategija primjene predatorskih (grabežljivih) cijena, u izlaganju će se koristiti izvorni termin "predatory pricing". U svezi s tim, termin "predator" koristit će se u smislu poduzetnika koji se koristi strategijom predatory pricinga, a "plijen" u smislu poduzetnika protiv kojega je strategija predatory pricinga usmjerena. Ovaj članak ne obrađuje pojam troška kao ni pitanje utvrđivanja mjerodavnog tržišta i vladajućeg položaja. |
Hashtags: |