Marx & Spancer - od prodaje na ulici do svjetskog imena

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 2.2002
Članak:
Marx & Spancer - od prodaje na ulici do svjetskog imena
Stranica:
231.
Autor/i:
Mr. sc. Marinko KOVAČIĆ
Sažetak:
Marks & Spancer je korporacija koja je izgradila respektabilan imidž na europskim prostorima. Međutim, bez obzira na snažnu tržišnu pozicioniranost, uslijed manjkave marketinške analize odnosno neučinkovitog uočavanja promjena potrošačkih interesa kompanija je trenutno u financijskim teškoćama.

Financijska stagnacija i zatvaranje brojnih trgovina Marks & Spancera posljedica je dobro uhodanog poslovanja i jedne od vodećih tržišnih pozicija u trgovačkoj branši. Uhodano i profitabilno poslovanje često uzrokuje slabije komuniciranje s organizacijskim okružjem, tj. ne prate se primjereno potezi neposredne konkurencije i potrošačko ponašanje.

Hashtags: