Nepoštena poslovna praksa trgovca prema potrošaču

Časopis: Pravo i porezi - 2.2023
Članak:
Nepoštena poslovna praksa trgovca prema potrošaču
Stranica:
65.
Autor/i:
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur.
Sažetak:

U poslovnom odnosu s potrošačima trgovci trebaju primjenjivati poslovnu praksu temeljenu na profesionalnom odnosu prema potrošačima te načelima poštenja i savjesnosti, ali radi ostvarivanja većeg prihoda, trgovci ponekad primjenjuju nepoštenu poslovnu praksu, iako je ona zakonom kojim se uređuje zaštita potrošača, izrijekom zabranjena i prekršajno sankcionirana. O tome koji se postupci (radnje i/ili propuštanja) trgovca prema potrošaču smatraju nepoštenom poslovnom praksom, pišemo u ovom članku.

  1. Uvod
  2. Poslovna praksa prema potrošačima – općenito
  3. Normativno uređenje nepoštene poslovne prakse
  4. Nepoštene poslovne prakse
  5. Zavaravajuća poslovna praksa
  6. Agresivna poslovna praksa
  7. Inspekcijski nadzor i poduzimanje mjera
  8. Zaključak
Hashtags:
#InspekcijskiNadzor, #NepoštenaPoslovnaPraksa, #NepoštenaTrgovačkaPraksa, #ZaštitaPotrošača