Primjena marketinške koncepcije u jedinicama lokalne samouprave, gradovima i općinama

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 3.2002
Članak:
Primjena marketinške koncepcije u jedinicama lokalne samouprave, gradovima i općinama
Stranica:
162.
Autor/i:
Autor: Marko PALIAGA
Sažetak:
Većina modernih, demokratskih europskih i svjetskih vlada nastoji na neki način poboljšati odnose izme đu svoje administracije i svojih građana, odnosno javnosti. Administracija kao servis ili bolje rečeno odgovorna i djelotvorna administracija posljedica je isključivo načina na koji ona funkcionira i radi, odnosno načina na koji razmišlja te svakodnevno djeluje u svojem okruženju. Uobičajeno sve vlade nastoje poboljšati kvalitetu rada svojih državnih i lokalnih administracija mijenjanjem njihova načina upravljanja. Ono što vrijedi za vladu, ministarstvo ili županiju glede neefikasnosti, neljubaznosti, birokratiziranosti, u našoj zemlji vrijedi i za lokalne vlasti. Tako građani čak niti ne percipiraju razliku između lokalnih i državnih tijela već ih svrstavaju u isti "koš", a jednom riječju ih nazivaju birokracijom ili administracijom. Ovaj rad usredotočen je isključivo na lokalnu vlast, odnosno gradove i općine kao jedinice lokalne samouprave, iako se svi rezultati i razmišljanja mogu jednostavno preslikati i na tijela državne vlasti, dakle županije i ministarstva s pripadajućim upravama i zavodima. Rad je iz tog razloga usmjeren na identifikaciju ključnih problema odnosa administracije i njezinih korisnika usluga te na razvoj novog načina razmišljanja u upravljanju lokalnom administracijom, zasnovanog na načelima marketinške koncepcije koja je nositelj uspjeha najutjecajnijih i najuspješnijih tvrtki u gospodarstvu.
Hashtags: