Mračni obrasci na internetu

Časopis: Pravo i porezi - 10.2024
Članak:
Mračni obrasci na internetu
Stranica:
67.
Autor/i:
Autor: Marko ZORIČIĆ, univ. spec. dipl.
Sažetak:

Korisničko iskustvo kupnje i korištenja usluga na internetu prožeto je elementima dizajna sučelja koji potrošača navode da učini ono što nije namjeravao, primjerice kupi neki proizvod, odustane od otkazivanja pretplate ili otkrije svoje osobne podatke. Psihološki marketinški trikovi postoje oduvijek, a u ovom se članku obrađuju maliciozni elementi korisničkog sučelja koje nazivamo mračnim obrascima. Uz definicije i općenite značajke, dan je pregled najčešćih oblika mračnih obrazaca i europskog zakonodavstva donesenog posljednjih godina za borbu protiv ovog fenomena.

  1. Uvodno
  2. Glavne značajke
  3. Najrašireniji primjeri
  4. Test pravosuđa
  5. Zakonodavni napori Europske unije
  6. Doprinos samih poduzeća
  7. Zaključno
Hashtags:
#EuropskaUnija, #Internet

Povezani sadržaj:
pip - 7.2021, str. 82
Neki oblici prijevara na internetu