Dostava i objašnjenje ažuriranih popratnih dokumenata u sustavu javne nabave

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 6.2025
Članak:
Dostava i objašnjenje ažuriranih popratnih dokumenata u sustavu javne nabave
Stranica:
179.
Autor/i:
Autori: Ante LOBOJA, dipl. iur.
Kristina RIHTAR , dipl. iur. i univ. spec. pol.
Sažetak:

U okviru odredaba o dokazivanju kriterija za kvalitativan odabir gospodarskog subjekta, prije donošenja odluke uvedena je obveza (u postupku javne nabave velike vrijednosti) odnosno mogućnost (u postupku nabave male vrijednosti) traženja ažuriranih popratnih dokumenata. Time se dokazuju činjenice koje su prethodno navedene u ESPD-u. To se može u opravdanim situacijama zahtijevati višestruko.

  1. Uvod
  2. Ažurirani popratni dokumenti
  3. Zahtjev za dostavu ažuriranih popratnih dokumenata
  4. Objašnjenje i upotpunjavanje ažuriranih popratnih dokumenata
  5. Višekratno traženje objašnjenja i upotpunjavanja ažuriranih popratnih dokumenata
  6. Rok za dostavu ažuriranih popratnih dokumenata
  7. Zamjena podugovaratelja ili gospodarskog subjekta na čiju se sposobnost oslanja ponuditelj
  8. Dopuna referencija u fazi ažuriranih popratnih dokumenata
  9. Zamjena stručnjaka u fazi ažuriranih popratnih dokumenata
  10. Provjera informacija u skladu s čl. 264. ZJN 2016
  11. Zaključno
Hashtags:
#JavnaNabava, #PopratniDokumenti

Povezani sadržaj:
rrif - 10.2025, str. 199
Primjena načela javne nabave u praksi
rrif - 10.2025, str. 191
Fiskalizacija u javnom području