Modeli za ocjenu boniteta poslovnih partnera

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 6.2004
Članak:
Modeli za ocjenu boniteta poslovnih partnera
Stranica:
52.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Dara Ljubić
Sažetak:
Temeljni cilj poslovanja svake tvrtke je stjecanje dobitka koji se ostvaruje poslujući na tržištu. S partnerima ugovaramo poslovne angažmane s kojima preuzimamo obveze ali i prava - koristi. Poslovanje na tržištu povezano je s neizvjesnošću i rizikom koji proizlazi iz stupnja pouzdanosti partnera u izvršavanju ugovorenih obveza, što za nas znači rizik ostvarivanja prava. Kao mjera ublažavanja rizika u poslovnom odnosu s partnerima analizira se njihovo poslovanje s ciljem ocjene boniteta. Temeljem boniteta selektiramo partnere s kojima ćemo sigurnije poslovati. O modelima ocjene boniteta poslovnog partnera čitajte u nastavku članka.
Hashtags: