Pravni aspekti reklamiranja određenih usluga i slobodnih zanimanja

Časopis: Pravo i porezi - 5.2006
Članak:
Pravni aspekti reklamiranja određenih usluga i slobodnih zanimanja
Stranica:
37.
Autor/i:
Autor: Dragan ZLATOVIĆ, dipl. iur.
Sažetak:
Autor u ovome članku razmatra pravni aspekt reklamiranja određenih usluga te reklamiranja slobodnih zanimanja. Važan čimbenik u svrhu učinkovitijeg pružanja usluga može biti i njihovo reklamiranje. Uz to, zbog važnosti i aktualnosti predmetne materije, propisi koji je uređuju morali bi biti usklađeni i s europskim pravom. Naime, hrvatski su propisi i na ovom području harmonizirani s europskim rješenjima. Pravo Europske Unije već je 1984. prepoznalo važnost postojanja posebnih nadnacionalnih propisa glede sprječavanja zavaravanja u reklamiranju, što je rezultiralo donošenjem Smjernice 84/450/EEC o ujednačavanju prava država članica u pogledu zavaravanja u reklamiranju. Dakle, ova je Smjernica, koja je u izvornom tekstu uređivala samo materiju zavaravanja u reklamiranju, dopunjena 1997. Smjernicom 97/55/EC, kad su unesena i pravila o komparativnom reklamiranju.
Hashtags: