Nalazite se ovdje: NaslovnicaWebinar Godišnji popis imovine i obveza za 2025. godinu
Webinar Godišnji popis imovine i obveza za 2025. godinu
9. prosinca 2025. webinar "Godišnji popis imovine i obveza za 2025. godinu" (bodovi za revizore)
Mjesto
Vrijeme održavanja
web, Zoom platforma
9. prosinca 2025. (utorak) u 9:30 sati
Krajem svake godine obavljaju se pripreme za provedbu inventure koju je kao zakonsku obvezu potrebno provesti s datumom 31. prosinca 2025. godine. Cilj je ovog webinara obrazložiti tijek provedbe inventure, definirati računovodstveno i porezno motrište manjkova i viškova pojedine imovine (trgovačke robe, gotovih proizvoda, sirovina, materijala, dugotrajne imovine, sitnog inventara) te popisati obveze društva. Uz navedeno, objasnit će se i računovodstveno i porezno motrište rashodovanja dugotrajne materijalne imovine te sitnog inventara.
Sudjelovanjem na webinaru revizori će ostvariti 2 boda iz područja Računovodstvo.
Program:
Organizacija i provedba popisa te računovodstveno i porezno postupanje s popisnim razlikama
Predavačica: Jasna VUK, mag. oec, v. pred. i ovl. rač.
Trajanje predavanja: 90 min + odgovori na pitanja
Donošenje odluke o popisu imovine i obveza
Popis imovine prema pojavnim oblicima imovine i popis kratkoročnih i dugoročnih obveza
Izrada izvješća o obavljenom popisu imovine i obveza te donošenje odluke o knjiženju popisnih razlika
Primjena odluka HGK-a i HOK-a kod popisnih manjkova trgovačke robe i gotovih proizvoda
Specifičnosti provedbe inventure u ugostiteljskoj djelatnosti
Primjena internih akata o dopuštenoj visini manjka
Računovodstveno i porezno motrište manjkova gotovih proizvoda i trgovačke robe utvrđenih popisom
Manjkovi na teret zaposlenika i drugih odgovornih osoba
Manjkovi na teret društva
Manjkovi i rashodovanje dugotrajne imovine i sitnog inventara
Predavačica: dr. sc. Tamara CIRKVENI, prof. struč. stud. i ovl. rač.
Trajanje predavanja: 60 min + odgovori na pitanja
Porezno i računovodstveno postupanje s manjkovima dugotrajne imovine
Rashodovanje dotrajale i uništene dugotrajne imovine
Zbrinjavanje dugotrajne imovine koja više nije za uporabu
Porezno i računovodstveno postupanje s manjkovima sitnog inventara
Rashodovanje sitnog inventara
Manjkovi novca u blagajni
Podatci o webinaru
Datum održavanja: 9. prosinca 2025. godine (utorak)
Početak: u 9:30 sati.
Pisani materijal: prezentacije predavača – u PDF-formatu za polaznike webinara
Cijena: 80,00 eura (oslobođeno PDV-a prema čl. 39. st. 1. t. i) Zakona o PDV-u) po sudioniku.
Plaćanje naknade isključivo je po primljenoj našoj ponudi koju ćemo poslati svima prijavljenima po popunjenju skupine.
Prijava za sudjelovanje
Rok za prijavu je dva radna dana prije datuma održavanja.
Broj mjesta je ograničen, stoga molimo Vašu prijavu što prije.
Ispuniti prijavnicu uz obavijest o webinaru na našim mrežnim stranicama
Navesti točnu e-adresu za svakog sudionika jer ćemo na te adrese dostaviti pozivnicu za sudjelovanje na webinaru
Na dan održavanja webinara, sat vremena prije početka, RRIF dostavlja pozivnice / poveznice za sudjelovanje na e-adrese svih prijavljenih sudionika
Petnaestak minuta prije početka sudionici se prijavljuju za sudjelovanje na webinaru putem pozivnice / poveznice koju su dobili
sudionici prihvaćaju Opće uvjete za webinare objavljene ovdje
U slučaju nedovoljnog broja prijava, zadržavamo pravo odgode ili otkazivanja webinara.
Tehnički uvjeti za sudjelovanje na webinarima
Internetska veza
Praćenje predavanja putem računala ili mobilnog uređaja (pametnog telefona ili tableta) uz pomoć slušalica ili zvučnika (slušalice su bolja opcija)
Instalirana i ažurirana aplikacija Zoom na uređaju s kojeg će se pratiti webinar
Preporučamo da ju isprobate za video-sastanak barem dan prije, kako bi provjerili je li aplikaciju Zoom potrebno ažurirati, a svakako ju isprobajte ako se do sada niste koristili aplikacijom
Najnoviju verziju aplikacije Zoom možete preuzeti ovdje
Na temelju dobivene prethodne suglasnosti programa aktivnosti stalnoga stručnog osposobljavanja ovlaštenih revizora,
ovaj se webinar nalazi na popisu stalnoga stručnog usavršavanja te se za sudjelovanje priznaje 2 boda iz područja
Računovodstvo. Radi priznavanja bodova molimo u prijavnici označite polje "Želim pisanu potvrdu o
sudjelovanju na ovoj aktivnosti stalnoga stručnog usavršavanja ovlaštenih revizora" i unesite svoj registarski broj
revizora.