Procjena vrijednosti poduzeća

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 6.2007
Članak:
Procjena vrijednosti poduzeća
Stranica:
73.
Autor/i:
Autor: Julija MARTINOVIĆ, dipl. oec.
Sažetak:
Pri donošenju niza strateških poslovnih odluka, menadžeri se susreću s potrebom što točnijeg utvrđivanja vrijednosti poduzeća s kojim ostvaruju važne poslovne odnose. Točna procjena vrijednosti poduzeća s kojim sklapamo važne ugovore bitna je radi smanjenja rizika poslovanja i ostvarivanja što povoljnijeg poslovnog rezultata. Pritom je bitno poznavati adekvatne metode procjene koje se mogu primijeniti na određeno poduzeće u odgovarajućoj poslovnoj prilici. Koje su to metode i kako se primjenjuju u određenim situacijama, objašnjeno je u nastavku članka.
  1. Uvod
  2. Metode procjene
  3. Procjena vrijednosti knjigovodstvenim metodama
  4. Procjena vrijednosti usporedbom s odgovarajućim tržišnim pokazateljima
  5. Procjena vrijednosti analizom diskontiranih novčanih tokova
  6. Procjena vrijednosti poduzeća na modelima vezanima za opcije
  7. Koju je od spomenutih metoda najbolje koristiti
  8. Zaključak
Hashtags:
#PoslovneFinancije