Strateško poduzetništvo

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 10.2007
Članak:
Strateško poduzetništvo
Stranica:
181.
Autor/i:
Autor: Prof. dr. sc. Marko KOLAKOVIĆ
Sažetak:
Poslovno okruženje u 21. st. nameće strukturne promjene u ponašanju poduzetnika. Poduzetnici danas posluju u turbulentnom poslovnom okruženju u kojem gospodarstva i načini poslovanja doživljavaju nagle i duboke promjene i gdje su znanje i primjena novih tehnologija postali uvjet za cjelokupni gospodarski razvitak. Napredak u takvom okruženju ostvaruju samo oni poduzetnici koji svoja poduzeća brže i djelotvornije prilagođavaju novim okolnostima na tržištu. U takvim uvjetima u posljednje vrijeme jedan novi poduzetnički pristup dobiva posebno značenje. Riječ je o strateškom poduzetništvu kao novom konceptu koji nudi mnogo više od svakodnevnog poduzetničkog djelovanja i tekućeg upravljanja poduzetničkim tvrtkama. Više o tome pročitajte u nastavku.
  1. Uvod u strateško poduzetništvo
  2. Značenje i uloga strateškog poduzetništva
  3. Domene strateškog poduzetništva
  4. Zaključak
Hashtags:
#Management