Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 4.2008 |
Članak: |
Poduzetničko strateško planiranje |
Stranica: |
143. |
Autor/i: |
Autor: Prof. dr. sc. Marko KOLAKOVIĆ |
Sažetak: |
Biti konkurentan danas nije pitanje uspjeha nego pitanje opstanka na tržištu. Izgradnja i stalno podizanje konkurentnosti postali su ključni zadatak suvremenog strateškog poduzetništva. Uz fleksibilnost, inovativnost i brzinu reagiranja na poslovne prilike strateško poduzetništvo nalaže istodobno razvijanje i povećanje konkurentskih prednosti, što omogućuje rast i razvoj trgovačkog društva u budućnosti. Zbog toga utvrđivanje strategije rasta i razvoja malog trgovačkog društva, donošenje strateških planova za razvoj te izrada operativnih i poslovnih planova čine ključne aktivnosti strateškog poduzetništva. Više o tome možete pročitati u ovom članku.
|
Hashtags: |
#Management |