Pravna zaštita ambalaže proizvoda

Časopis: Pravo i porezi - 11.2008
Članak:
Pravna zaštita ambalaže proizvoda
Stranica:
60.
Autor/i:
Autor: Dragan ZLATOVIĆ, dipl. iur.
Sažetak:
Ambalaža se u modernoj marketinškoj literaturi definira kao posuda određenog ili neodređenog oblika, koja sadržava i proizvod u krutom, tekućem, praškastom ili plinovitom stanju, informirajući potrošača i/ili kupca o svojem sadržaju. Često se ovaj pojam izjednačuje s pojmom pakiranja, ali se često i pravi razlika između njih, podrazumijevajući pod pakiranjem i grafički dizajn za proizvod. Autor u ovom članku navodi pravne izvore koji u RH i EU reguliraju ovu materiju te pojašnjava postojeće modalitete pravne zaštite ambalaže proizvoda.
  1. Ambalaža u suvremenoj trgovini i marketingu
  2. Pravni izvori
  3. Modaliteti pravne zaštite
Hashtags:
#Pravo