Troškovi darovanja, promidžbe i reprezentacije

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2008
Članak:
Troškovi darovanja, promidžbe i reprezentacije
Stranica:
41.
Autor/i:
Autor: Mr. sc. Šime GUZIĆ, dipl. oec. i ovl. rač.
Sažetak:
Darovanja kao uobičajeni trošak trgovačkih društava uobičajeno se vežu za prigode Božića i drugih blagdana pa je to povod za razmatranje poreznog i računovodstvenog statusa takvih troškova. Promidžba i reprezentacija su troškovi koji se pojavljuju tijekom svakog mjeseca, ali se krajem godine analizira učinjeno i slažu se planovi za sljedeću godinu pa je prigoda revidirati pojedine aktivnosti koji uzrokuju te troškove. U ovom članku obrađujemo i dajemo pregled propisanih normi o darovanjima, promidžbi, reprezentaciji i njihovu iskazivanju u poreznim prijavama i financijskim izvješćima za 2008. godinu.
  1. Uvod
  2. Promidžba ili reprezentacija
  3. Promocija tvrtke, dobara i usluga
  4. Reprezentacija
  5. Sponzoriranje i darovanje posebnih djelatnosti
Hashtags:
#Računovodstvo