Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2008 |
Članak: |
Godišnji poslovni plan s prikazom ulaganja u novu djelatnost |
Stranica: |
145. |
Autor/i: |
Autori: Prof. dr. sc. Marijan CINGULA Igor PIHIR, dipl. inf. Kristina BRODAR, dipl. oec. |
Sažetak: |
Godišnji poslovni plan dio je strategijskog plana koji postoji kao višegodišnji plan poslovnih aktivnosti ili najmanje kao općenita ideja o pravcima razvoja promatranog društva. Model godišnjega poslovnog plana obuhvaća planirane poslovne funkcije koje su bitne za ostvarivanje planiranih poslovnih aktivnosti. Ako društvo zadržava opseg poslovanja, ne mijenja strukturu djelatnosti, niti izlazi na nova tržišta, poslovni plan ima jednostavniji oblik, ali ako se planiraju bitnije promjene opsega poslovanja, strukture djelatnosti ili izlazak na potpuno nova tržišta, tada poslovni plan mora obuhvatiti sve očekivane promjene. U nastavku članka donosimo primjer godišnjega poslovnog plana za malo i srednje društvo koje se bavi proizvodnjom prehrambenih proizvoda.
|
Hashtags: |
#PoslovneFinancije |