RRIF-OV NEWSLETTER
Prijava

Sažetak:

Krizna se godina 2009. polako bliži kraju. Pesimisti (ili realisti?) sljedeću 2010. godinu predviđaju još težom dok optimisti vjeruju da je najgore prošlo. Bilo kako bilo, treba se dobro pripremiti. Zadnje tromjesečje poslovne godine je razdoblje kad bi društvo trebalo planirati sljedeću godinu, uključujući izmjene i poboljšanja u poslovanju na temelju dosadašnjih ostvarenih rezultata. U 2010. je naglasak na planiranju veći nego ikad. Zašto? Upravo zbog neizvjesnosti razdoblja koje je pred nama bitno je planirati što će i kako trgovačko društvo raditi, a ne samo reagirati na promjene.

  1. Hrabar pogled u 2010.
  2. Zašto planirati
  3. Utjecaji na izradu poslovnog plana
  4. Sudionici procesa planiranja
  5. Zamke pri planiranju
  6. Izrada poslovnog plana
  7. Praćenje ostvarenja plana
  8. Umjesto zaključka

Da biste vidjeli cijeli članak morate se pretplatiti na rrif!

Pretplatnik
Hrvatski računovodstveni sustav HSFI, MRS, MSFI i Tumačenja (1)