| Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 8.2011 |
| Članak: |
Sniženja, rasprodaje i akcijske prodaje u trgovini na malo |
| Stranica: |
13. |
| Autor/i: |
Autor: Mr. sc. Đurđica JURIĆ, dipl. oec. i ovl. rač. |
| Sažetak: |
Posljednjih godina sniženja su u trgovinama prisutna tijekom cijele godine, a ne samo krajem sezona ili prigodno za blagdane. Smanjenjem kupovne moći stanovništva akcijske su prodaje postale zanimljive za kupce, ali i za prodavatelje u želji da spriječe pad prodaje ili održe postojeći promet. U ovom članku pišemo o sniženjima s ciljem da na jednom mjestu ovu problematiku obuhvatimo s poreznog i računovodstvenog motrišta ali jednako tako i s motrišta Zakona o trgovini odnosno Zakona o zaštiti potrošača. 1. Uvod |
| Hashtags: |
#Maloprodaja, #Računovodstvo, #RačunovodstvoTrgovine |