| Časopis: | Računovodstvo, revizija i financije - 12.2011 |
| Članak: |
Uvjeti prodaje i način označavanja blagdanskih proizvoda |
| Stranica: |
178. |
| Autor/i: |
Autor: Darko MAREČIĆ, dipl. iur. |
| Sažetak: |
U trgovini se tijekom prosinca svake godine ostvaruje iznadprosječni promet, što se s opravdanjem očekuje i ove godine. Razlog tome su božićni i novogodišnji blagdani tijekom kojih potrošači, već tradicionalno, kupuju pojedine proizvode u većoj količini nego uobičajeno. To se naročito odnosi na proizvode namijenjene darivanju, ali i na pojedinu hranu koja se prema ustaljenom običaju priprema i konzumira u vrijeme ovih blagdana. Neki se proizvodi stavljaju na tržište i kupuju samo za vrijeme ovih blagdana: božićna drvca, božićni ukrasi, dekorativni proizvodi i pirotehnička sredstva. U svrhu pospješivanja prodaje, trgovci tijekom cijelog mjeseca prosinca provode promotivno-prodajne akcije s ciljem poticanja potrošača na povećanu kupnju (oglašavaju i provode rasprodaje, akcijske prodaje i sezonska sniženja, odobravaju blagdanske popuste, priređuju nagradne igre i dr.). U nastavku ovog članka, upućujemo na osnovne i bitne uvjete obavljanja trgovine na malo te način označavanja onih proizvoda za koje smatramo da ih tijekom nadolazećih blagdana potrošači najviše i najčešće kupuju. 1. Umjesto uvoda |
| Hashtags: |
#TržišteIPropisi |