Informiranje potrošača o hrani prema novom Pravilniku

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 5.2013
Članak:
Informiranje potrošača o hrani prema novom Pravilniku
Stranica:
138.
Autor/i:
Darko MAREČIĆ, dipl. iur.
Sažetak:
Označavanje, reklamiranje i prezentiranje hrane najvažniji su oblici komunikacije subjekata u poslovanju s hranom. Sukladno načelu zaštite ekonomskih interesa potrošača, potrošači moraju biti potpuno informirani o hrani koja je stavljena na tržište, odnosno koja im se nudi, kako bi im se omogućio izbor hrane koju će kupiti i konzumirati.
U ovom članku pišemo o bitnim podatcima o kojima subjekti u poslovanju s hranom moraju informirati potrošače, a koji su propisani Pravilnikom o informiranju potrošača o hrani koji se primjenjuje od 29. siječnja 2013.
1. Uvodne odredbe
2. Što se uređuje pravilnikom i na koga se primjenjuje
3. Odgovornost za informiranje potrošača o hrani
4. Opća načela i zahtjevi informiranja o hrani
5. Obvezne informacije o pretpakiranoj hrani
6. Obvezne informacije o nepretpakiranoj hrani
7. Pravila dostupnosti i prezentiranja informacija o hrani
8. Dobrovoljne informacije o hrani
9. Detaljne odredbe o obveznim podatcima
10. Zaključak
Hashtags:
#TržišteIPropisi