Računovodstveno praćenje vlastite i tuđe ambalaže

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 8.2015
Članak:
Računovodstveno praćenje vlastite i tuđe ambalaže
Stranica:
41.
Autor/i:
Autor: Jasna VUK, dipl. oec. i ovl. rač.
Sažetak:

Ambalaža prodaje proizvod – tvrdnja je koja se u praksi neprestano potvrđuje kao istina jer ambalaža je prvo što potencijalni potrošač zamijeti kod proizvoda, stoga je opravdano ambalaži posvetiti posebnu pozornost. Riječ je o kratkotrajnoj imovini poduzetnika, prvenstveno onih koji se bave proizvodnjom. Vlastita ambalaža dijeli se na povratnu i nepovratnu ambalažu. Kod trgovaca koji se bave prodajom proizvoda koji dolaze u povratnoj ambalaži, značajna je tuđa ambalaža s kojom se postupa različito u odnosu na vlastitu povratnu ambalažu.
1. Uvod
2. Vlastita povratna ambalaža
3. Nepovratna ambalaža
4. Tuđa povratna ambalaža
5. Zaključak

Hashtags:
#Računovodstvo