Zaštita putnika kod pružanja usluga turističke agencije

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 5.2019
Članak:
Zaštita putnika kod pružanja usluga turističke agencije
Stranica:
186.
Autor/i:
Maja MAGDIĆ-HANŽEK, dipl. iur.
Sažetak:

      Najčešće kontakte putnici ostvaruju putem turističkih agencija, bez obzira na to uplaćuju li turističke paket-aranžmane, izlete ili rezerviraju smještaj i druge usluge u poslovnici ili putem online sustava, i to znatno prije od planiranog početka putovanja. Za pretpostaviti je da svi putnici neće moći realizirati navedene uplaćene usluge turističke agencije, jer će neki odustati od putovanja (zbog bolesti njih osobno ili člana obitelji, zbog poslovnih obveza itd.), ili će im turistička agencija izmijeniti program putovanja, ili će otkazati rezervaciju, ili povećati cijenu putovanja, ili će nekome biti izgubljena prtljaga, ili neće biti pružene usluge utvrđene u ugovoru ili na kvalitetan način, ili će zbog bolesti ili ozljeda putnik morati prekinuti boravak itd.
      Naravno, sve se navedene situacije mogu dogoditi svakome putniku, a onda su zbog neplaniranog i nepredviđenog događaja putnici u dvojbi komu se obratiti, koja su njihova prava i kako ispravno postupiti u rješavanju svojih problema glede navedenog putovanja.
      Opširnije o navedenome možete pročitati u nastavku članka.

1. Uvod
2. Tko može pružati usluge u turizmu
3. Ugovor o putovanju u paket-aranžmanu i ugovor o povezanom putnom aranžmanu
4. Zaštita u slučaju nesolventnosti
5. Povezani putni aranžmani
6. Tko je odgovoran za pogreške pri rezerviranju
7. Organiziranje putovanja od strane sindikata, udruga, vjerskih zajednica, škola, visokih učilišta i drugih odgojno-obrazovnih ustanova
8. Načini i mogućnosti zaštite prava putnika

Hashtags:
#TržišteIPropisi