Nova Uredba o uredskom poslovanju

Časopis: Prilog proračun i proračunski korisnici - 9.2021
Članak:
Nova Uredba o uredskom poslovanju
Stranica:
41.
Autor/i:
Autor: Terezija MARIĆ , dipl. iur.
Sažetak:

Donesena je nova Uredba o uredskom poslovanju iz čijih odredaba proizlazi namjera donositelja da se postupanje javnopravnih tijela u obavljanju poslova državne uprave i provedbi zakona kojim se uređuje upravni postupak digitalizira u najvećoj mogućoj mjeri. U ovom članku se sažeto objašnjava kako bi to trebalo izgledati 1. siječnja 2023. godine, kada istječe rok za prilagodbu. Uz to u članku se daju razlike u uređivanju uredskog poslovanja prema toj uredbi u odnosu na prethodno važeću istoimenu uredbu.

  1. Uvod
  2. Predmet i obveznici primjene Uredbe o uredskom poslovanju
  3. Primitak, otvaranjei pregled pismena i pošiljaka
  4. Obrada i razvrstavanje pismena
  5. Dostava predmeta i pismena u rad
  6. Administrativno-tehnička obrada akta
  7. Otprema akta
  8. Priprema predmeta za pismohranu i arhiv
  9. Informacijski sustav uredskog poslovanja
  10. Popis brojčanih oznaka javnopravnih tijela
  11. Zaključno
Hashtags:
#UpravnoPravo