RRIF-OV NEWSLETTER
Prijava

Sažetak:

Troškovi promidžbe uobičajeni su izdatci u poduzetničkoj aktivnosti sa svrhom upoznavanja potrošača i kupaca s proizvodima i uslugama. Zbog svoje funkcije u poreznom sustavu ti su troškovi priznati kao porezni rashodi, a može se odbiti i pretporez u sustavu PDV-a. Nasuprot tome, za troškove reprezentacije nema mogućnosti priznavanja prava na odbitak pretporeza, a u smislu poreza na dobitak troškovi reprezentacije priznaju se samo djelomično. U ovom se članku razmatraju razni oblici troškova promidžbe i reprezentacije te način njihova poreznog i računovodstvenog razgraničenja.
1. Porezno uređenje promidžbe, reprezentacije i darovanja
2. Troškovi promidžbe
3. Ugošćenja i drugi troškovi reprezentacije
4. Promidžbeni materijal pri uvozu i stjecanju
5. Troškovi darovanja za opće korisne djelatnosti
6. Zaključak
 

Da biste vidjeli cijeli članak morate se pretplatiti na rrif!

Pretplatnik
Zakon o trgovačkim društvima  (1)