RRIF-OV NEWSLETTER
Prijava

Sažetak:

"Kako doskočiti snobizmu voznog parka tvrtke odabirom vozila koje će odašiljati željenu poruku i istodobno biti novčano isplativo"? Je li moguće narasle emocije koje na prvo mjesto postavljaju simbol prestiža, spustiti na razinu racionalnog promišljanja kako nije najvažniji snažan motor i brzina koja vas prikiva na lijevu stranu autocesta, nego koliko bi taj simbol prestiža trebao koštati. Hoće li automobil kao simbol statusa i uspjeha ostaviti pozitivan dojam na naše kolege i suparnike baš uvijek, ili će izazvati sumnje, pa čak i probleme. Je li poslovni automobil izraz primjerene ekonomske moći ili je on samo kamuflaža za "imovinsku trulež". Ponekad vrijednost automobila predstavlja deseterostruko i veću svotu od stanja kapitala, dugovi su najveći prijatelj pri oblikovanju tog pokrića. Gdje je optimalna mjera za donošenje odluke o vrsti i vrijednosti ovog dijela imovinske strukture? Zato ovoj problematici posvećujemo pozornost koja je i šira nego samo financijska.

Da biste vidjeli cijeli članak morate se pretplatiti na rrif!

Pretplatnik
Zakon o trgovačkim društvima  (1)