Socijalni i ljudski kapital te korporativna komunikacija kao ključne vrijednosti tvrtke

Časopis: Pravo i porezi - 4.2008
Članak:
Socijalni i ljudski kapital te korporativna komunikacija kao ključne vrijednosti tvrtke
Stranica:
65.
Autor/i:
Autor: Goran LOJE, dipl. iur.
Sažetak:
Sposobnost neke tvrtke da ostvari svoje ciljeve, izvrši zadatke i pridonese svojoj sredini ovisi o njezinu socijalnom kapitalu i o ljudskom kapitalu. Za razliku od resursa koji su dostupni u osobnim i poslovnim mrežama (socijalni kapital), ljudski kapital se očituje u znanju, umijeću i iskustvu pojedinaca, ali i čitavih timova koji rade na zajedničkom projektu. Ujedno, važno je napomenuti da su tvrtke vrlo racionalni entiteti i da bi mogle postojati, razvijati se i biti konkurentne moraju razvijati određene resurse (kapital), ali i mreže interne i eksterne komunikacije.
  1. Komuniciranje unutar tvrtke
  2. Ljudski kapital
  3. Socijalni kapital
  4. Hrvatska i radno okruženje
Hashtags:
#Pravo, #Pravo, #RadniOdnosi, #RadnoPravo, #RadnoPravo, #SocijalnoPravo