Troškovi darova za financiranje promidžbe predsjedničkih kandidata

Časopis: Računovodstvo, revizija i financije - 12.2009
Članak:
Troškovi darova za financiranje promidžbe predsjedničkih kandidata
Stranica:
43.
Autor/i:
Autor: Dr. sc. Vlado BRKANIĆ, ovl. rač. i ovl. rev.
Sažetak:

U razdoblju smo intenzivnih predizbornih aktivnosti kandidata koji se natječu za predsjednika Države. Financijske potpore koje će se davati ili su već dane od strane poslovnih subjekata (društava, banaka, privatnih ustanova, obrta i dr.) moraju biti u skladu s propisima. Pritom postoji nekoliko razina koje se pojavljuju u vezi s tim: upravljačka odluka o izboru kandidata i svoti darovanja, zakonska ograničenja visine dara, knjigovodstveno prikazivanje i porezni položaj dara. O tim i drugim pitanjima možete pročitati u nastavku članka.

1. Pristup

2. Tko ne smije darivati stranke i kandidate

3. Uvjeti koji moraju biti ispunjeni da bi se mogao dati dar

4. Troškovi poduzetnika i darovi (potpore) političkim strankama i kandidatima

5. Knjiženje danih darova

6. Porezni problemi nezavisnih kandidata u vezi s primitcima darova

7. Umjesto zaključka

Hashtags:
#Dohodak, #DrugiDohodak, #Porezi, #Računovodstvo