RRIF-OV NEWSLETTER
Prijava

Sažetak:

      Poslovanje velikih maloprodajnih trgovaca uvijek budi zanimanje kako strukovne javnosti tako i osoba pojedinaca zbog više razloga. S jedne strane, u pitanju je njihov poslovni uspjeh u odnosu na domaće dobavljače, a s druge strane, koliko tom uspjehu pridonose drugi faktori poslovanja (cijene, financiranje, marže, produktivnost i dr.). S motrišta kupaca (potrošača) zanima nas pak koliko profita pridonosimo našem odabranom trgovcu te postoje li razlozi za labaviju ili stalnu lojalnost.

1. Uvod u analizu
2. Rang prema ostvarenom prihodu
3. Dobitak i gubitci – kako posluju
4. Prihodi po zaposlenom
5. Neto-plaće po zaposlenom
6. Pokriće troškova kamata
7. struktura financiranja
8. Sukladnost – kongruentnost financiranja
9. Rentabilnost vlastita kapitala ili prinos na ulaganje
10. Gdje se isplati kupovati – kolika 

Da biste vidjeli cijeli članak morate se pretplatiti na rrif!

Pretplatnik
Zakon o trgovačkim društvima  (1)